May 12, 2006

Three Weddings and a departure


This is going to be my last posting from Hong Kong--well, at least for this time. I'm taking my plane on Saturday night to travel back to Duesseldorf. I really enjoyed the great time here, getting to know interesting people and meeting some fellow bloggers.
Last Monday I was surprisingly taken to be witness to the wedding of my friend Sascha at the registry in Central. My second event like this, after being invited to the wedding of Virgin and Dominic. And I will be back in Germany just in time to attend to the wedding of my friends Kaid and Alexandra...

Drei Hochzeiten und eine Abreise
Dies ist mein letzter Blogeintrag hier in Hong Kong -- zumindest fürs erste. Mein Flieger nach Düsseldorf geht Samstag Nacht. Ich hatte wirklich eine tolle Zeit hier, habe interessante Leute kennengelernt und ein paar Onlinebekannte persönlich getroffen.
Letzten Montag habe ich überraschend den Trauzeugen bei der Hochzeit meines Freundes Sascha im Standesamt in Central gegeben. Bereits die zweite Trauung hier, nachdem ich zur Hochzeit von Virgin und Dominic eingeladen worden bin. Und ich fliege gerade rechtzeitig nach Deutschland zurück, um da zu sein, wenn meine Freunde Kaid und Alexandra sich das Ja-Wort geben...

:) <- Lutz

No comments: